مقالات

صندلی معلق چیست

صندلی معلق چیست

صندلی معلق چیست ؟ به جرات می توان گفت که استفاده از یک صندلی معلق می تواند یکی از بهترین حس هایی باشد که می توانید در منزل خود تجربه کنید!

ساختار تاب ریلکسی به چه صورتی است؟

اندازه تاب ریلکسی از یک نفره تا دو نفره متغیر است. تاب ریلکسی‌های یک نفره 135 کیلو گرم و تاب ریلکسی های دو نفره تا 250 کیلو گرم تحمل وزن دارند. قطره پایه گرد زیر تاب ریلکس‌های یک نفره 110 سانتی متر و ارتفاع 190 سانتی‌متر می‌باشد. قطر پایه گرد تاب ریلکس‌های دو نفره 140 سانتی‌متر و ارتفاع 190 سانتی متر می‌باشد. همان طور که می‌دانید این تاب به صورت خود ایستا عمل می‌کند، بنابراین حفظ تعادل در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین خاطر برای پایه و میله‌ای که تاب را آویزان نگه می‌دارد از یک فلز سنگین مانند آهن استفاده می‌شود و برای پوشش آن از رنگ کمک می‌گیرند. حال هرچه نوع رنگ به کار رفته و نوع پوشش دهی آن (به عنوان مثال رنگ های کوره ای) کیفیت بهتری داشته باشند، طول عمر این تاب در محیط باز بیشتر می‌شود.

برای بدنه تاب از یک متریال سبک اما بادوام مانند پلی‌اتیلن که تحمل وزن افراد را داشته باشد استفاده می‌کنند. برای کوسن داخلی تاب، از انواع پارچه‌های مخصوص برای فضای باز و در صورت استفاده در فضای منزل از انواع پارچه‌های بادوام در طرح و رنگ‌های مختلف استفاده می‌شود.

بازتاب استفاده از تاب ریلکسی در دکوراسیون داخلی به چه صورت است؟

تمامی اقشار جامعه از یک فرد معمولی گرفته تا یک دیزاینر حرفه‌ای به دنبال عناصر و المان‌های خاصی برای طراحی دکوراسیون داخلی مورد نظرشان می‌گردند. تنها تفاوت بین این افراد در سبک انتخاب یک آیتم مناسب و توجه به هارمونی بین این آیتم و دیگر عناصر موجود در دکوراسیون می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید