مقالات

کاربرد گلدان در دکوراسیون

کاربرد گلدان در دکوراسیون

کاربرد گلدان در دکوراسیون

  • آنالیز محیط پیرامون

نخستین گام برای افزودن گلدان در دکوراسیون این است که فضا را تجزیه و تحلیل کنید تا درک خوبی از ضعیف‌ترین و قوی‌ترین نقاط یک اتاق حاصل شود. به عبارت دیگر شما باید بهترین مکان را برای قرار دادن گلدان انتخاب کنید که در عین زیبایی، هارمونی خوبی با سایر اکسسوری‌های محیط برقرار کند. برای پیدا کردن بهترین نقطه، در اطراف اتاق قدم بزنید و از منظرهای متفاوت به محیط نگاه کنید.

  • از شلوغ کردن محیط بپرهیزید

محیط اطراف خود را شلوغ نکنید و برای جاری شدن هوای پاک و تنفس بهتر، یک پلان باز داشته باشید. فراموش نکنید که یکی از رموز زیبایی در دکوراسیون داخلی، استفاده از تمامی اکسسوری‌ها و لوازم به اندازه کافی و اصولی است. بنابراین گمان نکنید که با اضافه کردن بیش از حد لوازم تزیینی می‌توانید زیبایی فضا را بیشتر کنید. در این میان برای اینکه گلدان در دکوراسیون جلوه بیشتری داشته باشد، در کنار استفاده به اندازه از آن، از قرار دادن گلدان در قسمت‌های شلوغ پرهیز کنید.

  • استفاده از گلدان‌های بزرگ

اگر می‌خواهید روی قسمت خاصی از فضای منزل مانند گوشه اتاق نشیمن و یا پذیرایی تاکید کنید و در عین ‌حال از شلوغی فضا هم جلوگیری کنید، استفاده از گلدان بزرگ گزینه‌ای بسیار عالی و مناسب است. جذابیت گلدان‌های بزرگ در این است که به خوبی تمام توجه را به سمت خود جلب می‌کنند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید توجهات را از نقاط ضعف محیط پرت کنید.

به طور مثال اگر دوست دارید کنج نشیمن و یا فضای پذیرایی بیشتر خودنمایی کند، گلدان سفالی بلند یکتا پیشنهاد جذابی برای این فضا است. گلدانی با طراحی سنتی و منحصر به فرد که زیبایی خاصی را در گوشه پذیرایی ایجاد می‌کند. نیازی نیست که حتما در این گلدان، گلی طبیعی و یا مصنوعی بگذارید. گلدان سفالی بلند یکتا به تنهایی توجه همه را به سمت خود جلب می‌کند و زیبایی فضا را بیش از پیش می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید