آشنایی با محصولات, مقالات

مزایای استفاده از هیترهای قارچی

مزایای استفاده از هیترهای قارچی

مزایای استفاده از هیترهای قارچی

همان طور که گفته شد این نوع از هیترهای تابشی به دلیل ساختاری که دارند بسیار مورد توجه مشتریان هستند. در ادامه چند مورد از مزیت های این سیستم را توضیح خواهیم داد.

1-عدم اثرپذیری از جریان باد

اولین نکته آن است که در هیتر تابشی جریان باد به هیچ وجه نمی تواند در انتقال گرما تاثیر مخربی را بر جای بگذارد. بنابراین استفاده از این هیتر در فضاهایی که جریان هوا یا باد وجود دارد می تواند بسیار مفید واقع شود.

2-قابل حمل بودن

دومین نکته در این زمینه آن است که این نوع از هیترها قابلیت جابه جایی دارند و به سادگی می توانیدآن ها را حمل کنید. همین ویژگی باعث می شود تا بتوان از آن ها در فضاهای مختلفی استفاده کرد.

3-منبع انرژی مختلف

سومین ویژگی هیترهای تابشی قارچی یا چتری در آن است که این نوع از هیترها هم می توانند با گاز شهری و هم می توانند با نیروی برق یا همان الکتریسیته فعالیت خود را انجام دهند؛ بنابراین در صورتی که در یک محیط نیروی برق یا گاز وجود نداشته باشد، شما می توانید منبع انرژی دیگر را جایگزین کنید.

حتی برخی از هیترهای تابشی قارچی یا چتری به گونه ای طراحی شده اند که با گاز پروپان عمل می کنند و دارای یک مخزن ذخیره گاز نیز هستند. با وجود این مخزن دیگر نیازی نیست تا حتما به سیستم لوله کشی گاز شهری دسترسی داشته باشید.

مزایای استفاده از هیترهای قارچی

4-ابعاد مختلف هیترها

هیترها اندازه های گوناگونی دارند که برای موقعیت های مختلف طراحی شده اند. نکته بسیار مهمی در این بین وجود دارد که بد نیست در زمان انتخاب هیتر تابشی چتری یا قارچی بیشتر به آن توجه کنید.

مسلما هرقدر هیتر شما کوچک تر باشد، قابلیت حمل و نقل و جابه جایی آن نیز ساده تر خواهد بود؛ اما فراموش نکنید که هیترهایی با وزن سنگین تر میزان امنیت بیشتری دارند و احتمال سقوطشان کمتر است، بنابراین در صورتی که هم ایمنی وسیله مورد نظر و هم قابلیت حمل و جابه جایی آن جز الویت هایتان به شمار می رود، بهتر است هیتر تابشی با سایز و وزن متوسط انتخاب کنید تا به هر دو مورد مورد نظر دست پیدا کنید.

5-زمان

زمان چیزی است که هر روز بسیاری از ما آن را هدر می دهیم، اما گاهی اوقات ممکن است هر دقیقه نیز برایمان حیاتی جلوه کند. فرض کنید در زمستان و در فضای بیرون از ساختمان به مدت چند ساعت با لباس نامناسبی قرار گرفته اید، مسلما به محض ورود به ساختمان به دنبال یک منبع حرارتی هستید که بتوانید در کنار آن خود را گرم کنید. هیترهای تابشی چتری یا قارچی دقیقا از همین نوع هستند و برای اماکنی کاربرد دارند که نیاز به گرم شدن سریع و آنی آن ها دارند.

6-مزیت های اقتصادی

هیترهای تابشی قارچی یا چتری نسبت به انواع دیگر هیترها ارزان تر هستند، علاوه بر ان طراحی آن ها نیز به گونه ای است که در فضاهای مختلف تجاری، صنعتی و حتی خانگی می توان از آن ها استفاده کرد.

7-بی سر و صدا

صدای بسیار کم این هیترها در زمان کار کردن بسیار پایین است و این نیز یکی دیگر از نکات مثبتی است که می توان از این هیتر در محیط های مختلف استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید