مقالات

حصار باغ چیست؟

حصار باغچه چیست ؟

حصار باغ چیست؟ حصار باغ نوعی نرده است که برای امنیت باغ استفاده می شود. مدل های حصار باغ بسیار زیاد است. به عنوان مثال می توانید از نرده های چوبی فلزی یا پلاستیکی به عنوان نرده باغ استفاده کنید. با این حال، بادوام ترین حصار باغ که امروزه استفاده می شود، پانل های حصار باغ است. پانل های حصار باغ محصولاتی هستند که به نرده های فلزی باغچه معروف هستند که در رنگ های مختلف تولید می شوند. این محصول که در هر اندازه ای قابل تولید است و باغ شما را در برابر عوامل مضر خارجی محافظت می کند، بسیار بادوام است.

پانل های حصار باغ برای اهداف تزئینی و امنیتی در سراسر جهان استفاده می شود. پانل های حصار باغ در باغ ها، پارک ها، محل کار و مکان های مشابه استفاده می شود که کاربردی ترین راه حل ارائه شده است. علاوه بر این، به لطف ظاهر و طراحی زیبایی که دارد، تصویر زیبایی را به منطقه ای که در آن ساخته شده است اضافه می کند.

علاوه بر این، می توانید نرده های فنس چمنی با چمن مصنوعی داشته باشید که می توانید آنها را روی نرده باغ نصب کنید. فنس چمنی از مدرن ترین نرده های باغ در سال های اخیر هستند. محبوب ترین مدل در بین ایده های حصار باغ، نرده های چمن مصنوعی با ظاهر بسیار زیبا و مدرن است. شما می توانید با بررسی وب سایت ما اطلاعات بیشتری در مورد نرده های چمن مصنوعی بدست آورید و با تماس با ما از هزینه فنس چمنی مطلع شوید.

طول حصار باغ بسته به وسعت باغ شما می تواند تا 2 متر ارتفاع داشته باشد. نرده باغی توسط ماشین های اتوماتیک تولید می شود و به همین دلیل نرده باغی بسیار با کیفیت بوده و می توان از آن برای مدت طولانی استفاده کرد. نرده های فلزی به عنوان نرده باغ از طریق پیچ روی پایه سیمانی قابل نصب هستند. بیشتر نرده های فلزی 3.0 میلی متر یا 3.5 میلی متر هستند. اندازه مش نرده های فلزی می تواند متفاوت باشد. نرده های فلزی را می توان از سیم های گالوانیزه گرم تولید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید