مبلمان, مقالات

تفاوت مبلمان آلومینیومی با حصیری

تفاوت مبلمان آلومینیومی با حصیری

تفاوت مبلمان آلومینیومی با حصیری :

همان طور که می دانید، آلومینیوم یک آلیاژ ضد زنگ است و از آن در ساخت انواع محصولات مقاوم و با دوام برای استفاده در محیط های بیرونی و حفاظت نشده که در معرض باد، باران، رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند، استفاده می شود.

تفاوت مبلمان آلومینیومی با حصیری

 

بنابراین مبلمان باغی آلومینیومی، نوعی مبلمان مخصوص فضای باز از جنس آلومینیوم است. کیفیت، استحکام و دوام و ماندگاری این نوع مبلمان بسیار عالی و فوق العاده است و در واقع یک مبلمان عمری و بدون افت کیفیت خواهد بود که البته، نمایی بسیار لوکس با سبک مدرن و مینیمال دارد که از آن می توانید در بیشتر فضاها با هر نوع دکوراسیونی استفاده کنید.

تفاوت مبلمان باغی آلومینیومی با مبلمان حصیری پلی رتن در چیست؟

تفاوت مبلمان آلومینیومی با حصیری

مبلمان باغی آلومینیومی دارای یک بدنه فلزی از جنس آلومینیوم است که روی آن، یک روکش از جنس رنگ الکترواستاتیک کوره ای کشیده می شود تا دوام و ماندگاری آن در محیط باز را افزایش دهد. مبلمان حصیری پلی رتن نیز دارای چنین جنسی به عنوان بدنه و اسکلت خود می باشد، با این تفاوت که روی آن، یک لایه الیاف حصیری پلی رتن (پلیمر پلی رتن) به صورت بافته شده و بسیار منحصر به فرد و زیبا کشیده می شود.

بنابراین تفاوت این دو نوع مبلمان در داشتن با نداشتن الیافت حصیربافت است که خب با توجه به نوع نما و زیبایی مبلمان حصیربافت و همچنین اصالت و کارایی بیشتر در فضای باز، قیمت آن بالاتر است و به همان اندازه دارای طراحی های بسیار زیبا و تنوعی فوق العاده نیز می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید