مقالات

دکوراسیون در زمستان

دکوراسیون در زمستان

دکوراسیون در زمستان : به‌روز بودن و تغییر دکوراسیون مطابق ترند روز یکی از دغدغه‌های افرادی است که دنبال شاخص‌بودن در زمینه طراحی داخلی هستند.هر سال مدل ها و رنگ های تازه ای به بازار می آیند تا فضای خانه های ما را زیبا کنند.

در فصل زمستان داشتن دکوراسیون زیبای زمستانی در یک خانه گرم فوق العاده است. ایجاد فضایی گرم با حال و هوای زمستانی در خانه می تواند، بسیار دلپذیر باشد.

اما چگونه می توان یک دکوراسیون زیبای زمستانی ایجاد کرد؟ 

استفاده از رنگ‌ های گرم برای دکوراسیون زمستانی

اگر تمایل دارید از رنگ های جدید در چیدمان خانه خود استفاده کنید، زمستان زیبا می تواند بهترین منبع الهام باشد. رنگ هایی که در طبیعت زیبای زمستانی مشاهده می کنید، می توانند تبدیل به بخشی از دکوراسیون خانه شما شوند و فضای خانه تان را گرم و دلپذیر نمایند. شما حتی می توانید از رنگ های گرم پاییزی برای دکوراسیون زمستانی خانه خود استفاده کنید.

برای طراحی دکوراسیون زمستانی خود می توانید از یک رنگ خنثی به عنوان رنگ زمینه استفاده نمایید. سپس زنگ های گرم را برای گرم شدن فضا به کار ببرید. به عنوان مثال می توانید، از رنگ نارنجی سوخته، رنگ قرمز اخرایی و زرشکی که محبوبیت زیادی دارد، استفاده نمایید.

اگر به رنگ های گرم و روشن مانند نارنجی و قرمز علاقه زیادی ندارید، می توانید از رنگ های خاکستری، قهوه‌ای و سبز تیره برای داشتن یک دکوراسیون مدرن‌تر استفاده نمایید.

 استفاده از بافت در دکوراسیون زمستانی

در زمستان سرد به طور ناخودآگاه همه ما دوست داریم، چیزهای گرم مثل پتو را در آغوش بگیریم. شما می توانید برای دکوراسیون زمستانی خود از پتو، لحاف و کوسن استفاده کنید.

همچنین استفاده از وسایلی مانند کوسن‌‌های خزدار، فرش ‌های خزدار و اشیایی مانند این‌ها در کنار یکدیگر  چیدمان خانه شـما را زمستانی می کند. ترند جدید فصل زمستان یعنی پوست پلنگ را نیز می توانید در دکوراسیون زمستانی خود استفاده نماید.

ستفاده از پارچه‌ هایی با طرح سنتی

شما به هر شکلی که بخواهید می توانید از پارچه هایی با طرح سنتی استفاده کنید. حتی اگر از دکوراسیون مدرن برای چیدمان خانه استفاده کرده اید، استفاده از روبالشی با رومبلی و وسایل دیگر با طرح سنتی زیبایی خاصی به دکوراسیون زمستانی شما خواهد داد.

پارچه‌های سنتی دارای رنگ‌های زیبا و شادی هستند که حس و حال دلپذیر و گرمی به دکوراسیون زمستانی شما می دهد. پارچه های سنتی ایرانی، طرح های بسیار زیبایی دارند که زیبایی فوق العاده ای به فضای خانه شما می دهد.

طرح های زیبای ایرانی در کنار استایل و زیبایی خاص روح و اصالت ایرانی را به دکوراسیون خانه شما خواهد داد. شما می توانید از پارچه های سنتی زیر برای دکوراسیون زمستانی خود استفاده نمایید:

  • ارمک
  • تفرشی
  • دارایی
  • شعربافی
  • نمد
  • گلیمچه
  • مفرش

دیدگاهتان را بنویسید