مقالات

انتخاب انواع کفپوش برای روف گاردن

انتخاب انواع کفپوش برای روف گاردن

انتخاب انواع کفپوش برای روف گاردن :

یکی از بهترین و جذاب ترین گزینه ها برای کف پوش کردن محوطه روف گاردن، کف پوش چوبی است. کفپوش های چوبی دارای زیبایی و جذابیت کاملی بوده و می توانید انواع و طرح و رنگ های مختلف از کفپوش های چوبی را انتخاب کرده و در محل نصب کنید.

کفپوش های چوبی دارای جذابیت و زیبایی خاصی بوده و تنوع بالایی نیز دارند. همین طور شما می توانید به راحتی کفپوش های چوبی را با چمن مصنوعی ترکیب کرده و در ساختاری شیک و امروزی قرار دهید.

البته این نوع کفپوش معایبی نیز دارد. شما باید برای نگهداری و تمیز کردن کفپوش های چوبی، زحمت بیشتری را متحمل شوید. به علاوه نگهداری کفپوش های چوبی، هزینه بیشتری نیز خواهد داشت.

به طور کلی کفپوش های چوبی تا حدود زیادی در مقایسه با دیگر انواع کفپوش ها آسیب پذیرتر هستند. این کفپوش ها به راحتی خط و خش افتاده و حتی در برابر رطوبت نیز مقاومت کمی دارند.

چمن مصنوعی از انواع کفپوش برای روف گاردن

چمن های مصنوعی از جذاب ترین کفپوش ها برای روف گاردن بوده و باعث می شوند تا بتوانید به راحتی یک فضای سرسبز با صرف هزینه کمتر و شرایط نگهداری راحت تر، ایجاد کنید. با توجه به سختی رسیدگی به محوطه روف گاردن، شاید بتوان به جرات گفت که کفپوش های چمن مصنوعی، بهترین گزینه جایگزین برای چمن طبیعی روی پشت بام هستند.

نگهداری چمن مصنوعی بسیار راحت بوده و نصب ساده و سریع نیز دارند. همین طور این نوع چمن ها، دچار آفت و قارچ های گیاهی نشده و دوامی طولانی خواهند داشت. به علاوه چمن های مصنوعی زیبایی فوق العاده ای خلق کرده و می توان از آن ها بهترین برداشت را داشت.

البته چمن مصنوعی ایرادی نیز دارد و در صورتی که این نوع کفپوش را برای فضای روف گاردن خود انتخاب کرده باشید، باید انتظار گرم تر شدن فضا و نگه داشته شدن گرما در کفپوش را نیز داشته باشید.

کفپوش کامپوزیت

یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع کفپوش برای روف گاردن، کفپوش کامپوزیت است. کامپوزیت ها طرح های متنوعی دارند و به لحاظ قیمتی نیز در رده مناسبی قرار گرفته اند. حتی شما می توانید از کفپوش کامپوزیت طرح چوب نیز استفاده کرده و بهترین نتیجه را در نمای روف گاردن محل سکونت یا کار خود مشاهده کنید.

از مزایای کفپوش های کامپوزیت می توان به شرایط نگهداری ساده آن ها اشاره کرد. همین طور این کفپوش ها در شرایط آب و هوایی و جغرافیایی گرمسیری، فوق العاده مقاوم بوده و هیچ مشکلی با تابش مستقیم نور خورشید ندارند.

به علاوه تنوع بالای کامپوزیت ها، کمک می کند تا شما بتوانید به راحتی طرح و نقش مورد نظر خود را از میان آن ها انتخاب کنید. همین طور نصب کفپوش های کامپوزیت در روف گاردن بسیار ساده و سریع انجام شده و از این حیث نیز راحتی قابل توجهی با خود همراه دارد.

هر سبکی از دکوراسیون و محوطه سازی روف گاردن را که در نظر داشته باشید، به راحتی می توانید از کفپوش های کامپوزیت استفاده کنید.

تنها عیب واقعی کفپوش های کامپوزیت را باید نگه داشتن گرما در آن ها دانست که باعث می شود پس از چندین ساعت تابش مستقیم نور خورشید، کفپوش ها گرما را در خود نگه داشته و باعث گرم شدن فضای روف گاردن شوند.

دیدگاهتان را بنویسید