دکوراسیون, طراحی سه بعدی, مقالات

رنگ های گرم در دکوراسیون

رنگ های گرم در دکوراسیون

رنگ های گرم در دکوراسیون منزل

 

همه ما می دانیم که قرمز، نارنجی، زرد و قهوه ای جزء رنگ های گرم به حساب می آیند. استفاده از این رنگ ها در دکوراسیون منزل طرفداران بسیاری دارد، چرا که این کار می تواند باعث گرم تر شدن فضای خانه و ایجاد حس و حالی امن و آرام شود و محیط بسیار دنج و گرمی را برایتان فراهم می آورد.

 

 

1- دکوراسیون آشپزخانه تک رنگ

 

اگر به دنبال آن هستید که فضای پخت و پز و در واقع دکوراسیون آشپزخانه خود را به یک فضای زیبا و گرم تبدیل کنید می توانید به سراغ یک رنگ تنها در این فضا بروید. در تصویری که مشاهده می کنید از این نوع رنگ مات قرمز استفاده شده است که باعث کوچک تر و البته دنج تر شدن فضا شده است. با دقت در این فضا می توانید گرمای آن را به طور کامل احساس کنید.

2- رنگ های زرد، نسکافه ای و شکلاتی در دکوراسیون نشیمن

 

همان طور که در این تصویر مشاهده می کنید استفاده از رنگ های گرم زرد، شکلاتی و همین طور نسکافه ای در دکوراسیون نشیمن فضای گرم و دنجی را ایجاد کرده است. رنگ نسکافه ای دیوارها توانسته با رنگ کرم سقف و همین طور سایر رنگ های گرمی که در وسایل به کار رفته به تعادل برسد و تضاد آنها نیز باعث شده تا یکدیگر را بهتر نشان دهند. آینه بالای شومینه و چراغ مطالعه سبک وینیج نیز ترکیب فوق العاده ای ایجاد نموده و به گرم تر شدن فضا کمک کرده اند.

3- دکوراسیون آشپزخانه زرد رنگ

 

شما می توانید به خوبی گرمای آفتاب را در زمان آشپزی کردن لمس کنید. دکوراسیون آشپزخانه طراحی شده ای که در این تصویر مشاهده می کنید فضای بسیار گرمی دارد که با تضادهای رنگی شکل گرفته می تواند روز شما را آفتابی تر و دلچسب تر کند.

4- دکوراسیون نشیمن خنثی همراه با رنگ های گرم

 

دکوراسیون نشیمن این تصویر که ترکیبی از رنگ های خنثی و گرم است توسط یک طراح در بوستون چیدمان شده است. پس زمینه و کاغذ دیواری استفاده شده در این فضا ترکیبی از رنگ کرم گرم و خاکستری مایل به قهوه ای است. میزهای موجود در این فضا نیز از جنس چوب و حصیر هستند که هر دو بافتی طبیعی دارند و گرمای محیط را به تعادل رسانده اند.

 

5- رگه های رنگ نارنجی در دکوراسیون نشیمن معاصر

 

نارنجی به عنوان رنگ گرم در این دکوراسیون نشیمن معاصر مورد استفاده قرار گرفته است. طرح کاغذ دیواری استفاده شده در این فضا و هم چنین پارچه ای که بر روی میز جلو مبلی به عنوان پوشش قرار گرفته نیز به نوبه خود طراحی شده و تاثیر بسیاری بر روی تکمیل این محیط داشته اند.

6- دکوراسیون نارنجی و قرمز و خوشحال آشپزخانه

 

دکوراسیون آشپزخانه نارنجی و قرمز این تصویر در کالیفرنیا طراحی شده است. کانترتاپی که از جنس کوارتز طراحی شده است مکملی بر سایر اجزا به شمار می آید. در بالای میز آشپزخانه نیز لوستری شیشه ای را می بینیم که جذابیت فضا را بیشتر کرده و مکملی بر این رنگ های گرم شده است.

7- دکوراسیون آشپزخانه سفید و نارنجی با یخچال نارنجی

 

درکوراسیون آشپزخانه این تصویر مشاهده می کنید که از رنگ سفید و نارنجی استفاده شده و با کمک یخچال فریزر نارنجی رنگ نیز فضایی به مراتب متفاوت و جالب ایجاد کرده است.

8- رنگ خاکستری و کرم در دکوراسیون اتاق خواب مدرن

 

سایه های آرامی از رنگ گرم در دکوراسیون اتاق خواب مدرن این تصویر باعث ایجاد فضایی دنج گردیده که با وسایل جذابی مثل قلاب دوزی زیباتر و کامل تر شده است.

 

9- دکوراسیون اتاق خواب مستر مدرن خنثی و گرم

 

استفاده از عناصر طبیعی در این دکوراسیون اتاق خواب مستر تداعی کننده حال و هوای دریا است. دکوراسیون اتاق خواب این تصویر که در نیویورک طراحی شده دارای وسایل جذاب بسیاری است که از میان آنها می توان به تخت خوابی اشاره کرد که پایه های آن با چیزی شبیه به طناب وصل شده اند و کاملا شما را در فضای ساحلی قرار می دهند.

 

 

در دکوراسیون ناهارخوری طراحی شده این تصویر سایه زیبایی از رنگ زرشکی استفاده شده که فضایی لوکس ایجاد کرده است. تضاد رنگی ایجاد شده بین رنگ زرشکی و زرد وسایل و رنگ پس زمینه نقش مثبتی در این طراحی ایفا کرده و با پوشش روستیک کفپوش ها کامل شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید