مقالات

طراحی روف گاردن به سبک کلاسیک

طراحی روف گاردن به سبک کلاسیک

طراحی روف گاردن به سبک کلاسیک : شاید تا به حال در رابطه با سبک های طراحی فضای باز شنیده باشید . در این مقاله با خونه باغ همراه باشید تا سبک کلاسیک در طراحی فضای باز بپردازیم .

همانطور که مشخص است روف گاردن به فضایی گفته می شود ، که در بام همانند حیاط یا باغ درست شده است . و می توان در فصول مختلف سال با استفاده از تجهیزات ویلایی از آن استفاده نمود .

دیزاین کردن روف گاردن می تواند به سبک های مختلف انجام گیرد . یکی از این سبک ها می تواند سبک کلاسیک باشد . در این مقاله با ما همراه باشید تا به نکات طراحی کلاسیک بپردازیم .

امروزه طراحی کلاسیک چه برای فضای باز و چه برای محیط های داخلی طرفداران بسیاری پیدا کرده و حس گذشته را درون افراد ایجاد می کند .

در این سبک معمولا استفاده و به کارگیری از نظم و تقارن به چشم می خورد . برای مثال باغ گره ای که تشکیل شده از درختچه های شمشاد است ، گزینه ای بسیار پر تکرار برای طراحی کلاسیک است .

یکی دیگر از آیتم های کاربردی در سبک کلاسیک ، طراحی باغ های پر پیچ و خم است که حتما در فیلم ها و یا کارتون ها دیده اید . این نوع باغ ها در اروپا به وفور یافت می شوند .

شما می توانید از انواع تجهیزات باغی و ویلایی و مبلمان فضای باز در وبسایت فروشگاهی خونه باغ دیدن نمایید . و در صورت وجود هرگونه ابهام در رابطه با محصولات از پشتیبانی ما کمک بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید