مقالات

ویژگی های مبلمان استخری

ویژگی های مبلمان استخری

ویژگی های مبلمان استخری : ممکن است برای شماهم چیدمان مبلمان کنار استخر ایجاد دغدغه کرده باشد . مبلمانی که در دکوراسیون کنار استخر جای می گیرند ، باید از یک سری ویژگی های اصلی برخوردار باشند . در این مقاله با خونه باغ همراه باشید تا به این ویژگی ها بپردازیم .

ویژگی های مبلمان استخری
برخی ویژگی های مبلمان استخری عبارت است از :
  1. سبک بودن ( جا به جایی آسان ) : ممکن است گاهی بخواهید فضای نشستن و دورهمی را در کنار استخر تغییر دهید ، به همین دلیل سبک بودن مبلمان بسیار حائز اهمیت است .
  2. ضد آب بودن : فضای کنار استخر در صورت باز بودن مستعد باران خور بودن است و در صورت بسته بودن نیز امکان خیس شدن مبلمان بعد از شنا بسیار است . برای همین ضد آب بودن از آیتم های بسیار مهم مبلمانی است که در کنار استخر به کار می رود .
  3. مقاوم در برابر رطوبت و آفتاب : فضای استخر فضایی بسیار مرطوب است که ممکن است به مبلمانی که جنسی متناسب با آن نباشد ، آسیب برساند . همچنین اگر استخر در فضای باز دایر شده باشد ، نور آفتاب می تواند به جنس و رنگ مبلمان تاثیر منفی بگذارند .

شما می توانید از انواع مبلمان فضای باز ، مبلمان کافه و رستورانی ، تجهیزات باغی ، ویلایی و .. در وبسایت فروشگاهی خونه باغ دیدن نمایید . و در صورت وجود تمایل آن هارا خریداری نمایید . در صورت وجود هرگونه ابهام در رابطه با محصولات از پشتیبانی ما کمک بگیرید . و با ما در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید