مقالات

شیلنگ جمع کن چیست

شیلنگ جمع کن چیست

شیلنگ جمع کن چیست و چه طور استفاده میشود ؟

شاید تا به حال نام شیلنگ جمع کن به گوشتان خورده باشد و نحوه کارکرد آن ذهن شمارا به خود مشغول کرده باشد . در این مقاله با ما همراه باشید . تا به چیستی این محصول بپردازیم .

به طور کلی اگر شیلنگی که در فضای باز یا حیاط استفاده می‌کنید را روی زمین رها کنید، معمولا به دلایل مختلفی آسیب می‌بیند. پس بهتر است پس از هر بار استفاده از شیلنگ آن را جمع کنید که این کار با قرقره‌ی شلنگ جمع کن بسیار ساده و سریع انجام می‌شود.این محصول مجهز به پایه‌ و دسته‌ی گردان برای جمع‌کردن شیلنگ شده است. قرقره به‌ کار رفته در آن باعث جمع شدن شیلنگ به‌صورت دایره‌ای و جلوگیری از آسیب‌دیدگی آن می‌شود. و همچنین دارای جعبه ضد آب می باشد و از خرابی ناشی از خیس شدن را جلوگیری می کند. برای صرفه‌جویی در خرید چندباره‌ی شیلنگ،  می توانید این محصول را تهیه و از پوسیدگی و خراب شدن شلنگ جلوگیری کنید. از این محصول می‌توانید در باغ، باغچه، فضای سبز و حتی حیاط منزل خود استفاده کنید. به طور خلاصه اگر به دنبال وسیله ای هستید که بتوانید بعد از استفاده از شیلنگ آن را بدون زحمت و به راحتی جمع کنید، شیلنگ جمع کن ایده بسیار خوبی می باشد .

شما می توانید از این محصول در وبسایت فروشگاهی خونه باغ دیدن نمایید  . و در صورت وجود هرگونه ابهام در رابطه با آن از پشتیبانی ما کمک بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید