مقالات

سبک وینتیج دردکوراسیون

سبک وینتیج دردکوراسیون

سبک وینتیج دردکوراسیون : در واقع سبک وینتیج که طرفداران به خصوصی دارد ، یکی از سبک هایی است که به اصطلاح پلی از دنیای نوستالژیک به دنیای مدرن می زند . سبک وینتیج در واقع سبکی اصیل و بسیار زیبا (نوستالژی ) است . معمولا افرادی به سمت چیدمان به سبک وینتیج می روند که علاقه بسیاری به خاطره بازی با اشیا قدیمی و داستان پشت هر یک از آن ها دارند .

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که تفاوت سبک وینتیج و کلاسیک در چیست ؟ با ما در این مقاله همراه باشید . اگر بخواهیم برای تفاوت میان این دو سبک مثال بزنیم ، می توانیم سبک وینتیج را به لباسی اصیل و قدیمی که تغییرات ظاهری جدیدی به خود گرفته است و سبک کلاسیک را به لباس قدیمی و اصیلی که هیچگاه از مد نخواهد افتاد و اعتبار بخش صاحب خود می باشد ، تشبیه کنیم .

در واقع در سبک وینتیج با یکسری اشیا قدیمی ( به دلخواه ) ، سر و کار داریم اما لزومی بر قدیمی چیده شدن باقی دکوراسیون نیست . اما اگر بخواهید سبک کلاسیک را در پیش بگیرید باید تمامی اصول این سبک ، تقارن ها و توازن های آن پایبند باشید .

شما می توانید از انواع ، مبلمان ، اکسسوری ها ، تجهیزات باغی و ویلایی و رستورانی در وبسایت فروشگاهی خونه باغ دیدن نمایید . و در صورت وجود هرگونه ابهام در رابطه با آن ها از پشتیبانی خونه باغ کمک بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید