مقالات

انواع فلاور باکس

انواع فلاور باکس

انواع فلاور باکس : حتما تا به حال اسم فلاور باکس را شنیده اید . در این مقاله به چیستی و انواع این محصول خواهیم پرداخت .

فلاور باکس در واقع جعبه ای است تو خالی که برای کاشت گیاهان از آن استفاده می شود . انواع این محصول بر حسب جنس و شیوه نصب شان دسته بندیمی شوند .

انواع فلاور باکس :

  1. فلاور باکس چوبی : فلاور باکس های چوبی در معماری سبز بسیار رایج هستند و به علت سهولت در دسترسی ، تنوع بالا و البته قیمت مناسب طرفداران بسیار دارد . این نوع فلاور باکس به صورت دیواری ، زمینی و آویز در بازار موجود است .
  2. فلاور باکس چوب پلاست : این نواع فلاور باکس شباهت ظاهری بسیاری با فلاور باکس های چوبی دارد . اما نسبت به محصولات چوبی از مقاومت بیشتری برخوردار هستند و همین امر موجب عمر طولانی تر آن ها می شود .
  3. فلاور باکس فلزی : این جنس از فلاور باکس ها عموما از جنس گالوانیزه هستند . و برای افزایش مقاومت با رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده اند . معمولا به صورت آویز و گاها زمینی موجود هستند .
  4. فلاور باکس سنگی : در ساخت این دست از فلاور باکس ها از سنگ های همانند تراورتن و مرمر استفاده می گردد . فلاور باکس های سنگی از عمر بالایی برخوردارند .
  5. فلاور باس شیشه ای : شما می توانید از این فلاور باکس ها در فضای داخلی استفاده نمایید . یکی از مزیت های این جنس فلاور باکس امکان ترکیب آن با دیگر مصالح است .
  6. فلاور باکس پلاستیکی : از فلاور باکس های پلاستیکی استفاده رایجی در محوطه سازی می شود . فلاور باکس های پلاستیکی pvc  از محصولات رایج هستند .
  7. فلاور باکس سفالی : این محصول در شما ایجاد حس نوستالژی می کند . ضمنا علاوه بر زیبایی این محصول اکان تنفس راحت تر را برای گیاه فراهم می کند  و تنوع بسیاری دارد
  8. فلاور باکس بتنی : از فلاورر باکس های بتنی در طراحی فضای سبز شهری استفاده می گردد .

شما می توانید از انواع گلدان ها و فلاور باکس های مختلف در وبسایت فروشگاهی خونه باغ دیدن نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید