مقالات

گلدان های فایبر گلاس

گلدان های فایبر گلاس

گلدان های فایبر گلاس یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات ساخته شده از جنس فایبرگلاس است. چراکه مطابق با سلیقه افراد مختلف طراحی و تولید شده و می توان آن را یک محصول با ویژگی های منحصر به فرد و کیفیت بالا به شمار آورد. در فرایند ساخت گلدان های فایبر گلاس از دو ماده اصلی رزین و الیاف شیشه استفاده می کنند. با این حال این امکان نیز وجود دارد که در ساختار این محصول از مواد دیگر مانند سنگ آهک و یا خاک رس نیز استفاده کرده باشند.

ویژگی های گلدان فایبرگلاس

گبدان فایبرگلاس دارای ویژگی های منحصر به فردی است که هر فردی را مجذوب خود میکند. گلدان های فایبرگلاس یکی از شیک ترین گلدان ها و در عین حال یکی از مقاوم ترین ها میباشد. در این بخش به چند ویژگی گلدان فایبرگلاس اشاره میکنیم.

  • همنشینی مناسب گلدانها با دکوراسیون های مدرن مسکونی، اداری و فضای باز
  • جایگزین منبع نور
  • سبک و قابل حمل بودن، مجهز به سیستم دریناژ (خروج آب گلدان)
  • سایز ها و مدل های متنوع داشتن
  • قابلیت استفاده لامپ های RGB رنگی در گلدان
  • قابل سفارش در رنگبندی متنوع
  • قابل سفارش در رنگ های لاکی براق

این گلدان ها به دلیل ساختار ویژه ای که از آن برخوردار شده اند در اثر تغییرات آب و هوایی، تحولات منفی فیزیکی را تجربه نکرده و دچار آسیب نخواهند شد. یکی از ویژگی های مهم گلدان فایبر گلاس تحمل بالای دمایی آن است. به گونه ای که این محصولات می توانند دمای ۸۰ درجه بالای صفر و ۵۰ درجه زیر صفر را به خوبی تحمل نمایند. پس شما می توانید از آن ها در محیط ها و فضاهای باز استفاده کرده و یا آن ها را در هر شرایط اقلیمی و آب و هوایی به کار ببرید.

گلدان های فایبرگلاس از قدرت رنگ پذیری بالایی برخوردار شده اند. به همین دلیل می توانید آن ها را در رنگ های مد نظر خود سفارش دهید تا متناسب با دکوراسیون و چیدمان محیط مد نظر شما باشند. علاوه بر تنوع بالای رنگ، این محصولات از نظر سایز و ابعاد و حجم نیز در دسته های متنوعی جای گرفته اند تا پاسخگوی نیازها و مصارف متنوع شما باشند.

این گلدان ها آسیب پذیری بسیار پایینی داشته و از وزنی بسیار سبک هم برخوردار شده اند. در واقع فایبرگلاس از سفال و یا سرامیک بسیار سبک تر بوده و گلدان های ساخته شده با این جنس، دوام نامحدودی در شرایط آب و هوایی متغیر دارند. به دلیل برخورداری از وزن بسیار سبک هم شما می توانید این محصولات را به راحتی حمل و نقل نموده و در هر مکانی که مدنظرتان است قرار دهید

دیدگاهتان را بنویسید