مقالات

کباب پز ذغالی توربو چیست

کباب پز ذغالی توربو چیست

کباب پز ذغالی توربو چیست : کباب پز ذغالی توربو یک کباب پز منحصربفرد است. این کباب پز مجهز به فن برقی سانتریفیوژ تمام فلزی و مقاوم در برابر حرارت می باشد. این فن به دلیل قرارگیری مناسب در داخل بدنه دستگاه و طراحی ویژه اش می تواند بدون نیاز به بادبزن، در سریع‌ترین زمان ممکن ذغال‌ها را به دمای اشتعال (مناسب برای پخت) برساند. وزش این فن طوری طراحی شده که بتواند در تمام طول دستگاه باد ملایم و یکنواخت ایجاد کند تا حرارت به طور یکدست در طول دستگاه پخش شود. جنس بدنه کباب پز ذغالی توربو استیل و ورق های داخلی گالوانیزه هستند. فن کباب پز به برق شهری متصل می گردد و دارای یک کلید روشن/خاموش بر روی بدنه کباب پز است.

کباب پز ذغالی توربو چیست

درون کباب پز یک سینی ذغال لعاب کاری قرار دارد تا ذغال ها روی آن بریزید. برای نظافت راحت محصول یک سینی از جنس گالوانیزه زیر کباب پز تعبیه شده تا چربی های کباب و خاکستر ذغال درون سینی بریزد. موقع استفاده حتما باید داخل این سینی آب بریزید. پس از استفاده می توانید سینی را درآورده و به راحتی شسته و تمیز کنید. با این محصول دیگر نیازی به بادبزن ندارید هم زمان آماده کردن ذغال و هم زمان پخت کباب کافیست فقط از فن استفاده کنید.

این کباب پز ذغالی را می توان برای پخت انواع غذاهای کبابی و استیک استفاده کرد.

شما می توانید این محصول را از وبسایت فروشگاهی خونه باغ تهیه کنید . و در صورت وجود ابهام در رابطه با این محصول از پشتیبانی ما کمک بگیرید و با ما در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید