مقالات

چند روش برای گرم کردن فضای باز

چند روش برای گرم کردن فضای باز

چند روش برای گرم کردن فضای باز : شاید در خیلی از موارد پیش آمده باشد که به خاطر سرمای بیش از حد هوا ، از استفاده فضای بازی که دارید ( ویلا ، حیاط خانه ، روف گاردن و .. ) محروم شده باشید . اما نگران نباشید ؛ چرا که روش های بسیاری جهت گرم کردن فضای باز شما وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم . با ما همراه باشید .

  1. آتشدان یا فایرپیت : آتشدان یا همان فایرپیت محصولی است که علاوه بر گرمایی که می دهد ، زیبایی بسیاری دارد . می توان در بعضی موارد نیز از آن به عنوان میز پذیرایی و یا ناهار خوری استفاده نمود . و می توانید  با لذت بردن از دور آتش بودن ، از میهمانان خود پذیرایی نمایید .
  2. هیتر های قارچی : این نوع هیتر بر اساس تابش گرما کار می کند . برای نوع سوخت این نوع هیتر می توان از گاز شهری و همچنین کپسول گاز استفاده نمود . ظاهر این نوع هیتر شبیه به قارچ و یا چتر است . در برخی موارد می توانید نوع رومیزی این هیتر را استفاده نمایید .
  3. هیتر های برقی تابشی : هیتر برقی های تابشی گرمای بسیار مطلوبی ایجاد می کند . و در واقع گرمای ایجاد شده توسط آن تا شعاع بالایی می رود . از این نوع هیتر می توانید بر روی پایه و به صورت نصب بر روی دیوار استفاده نمایید .

شما می توانید از انواع آتشدان ها ، هیتر های قارچی ، هیتر های برقی ، تابشی و … در وبسایت فروشگاهی خونه باغ دیدن نمایید . و در صورت تمایل آن هارا تهیه نمایید . و در صورت وجود هرگونه ابهام در رابطه با محصولات از پشتیبانی ما کمک بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید