مقالات

چتر پایه از کنار شایلی

چتر پایه از کنار شایلی

چتر پایه از کنار شایلی چیست ؟ شاید تا به حال نام چتر پایه از کنار شایلی را شنیده باشید ، در این مقاله با خونه باغ همراه باشید ، تا به توضیحات بیشتر در رابطه با این محصول بپردازیم .

قرار گرفتن پایه در کنار به شما فرصت استفاده حداکثری از فضای زیر چتر را می دهد پس مشکل کمبود جا بر اثر استفاده از سایبان چتری های پایه وسط دیگر شما را آزار نخواهد داد.

چتر پایه کنار شایلی با جنس بدنه آلیاژی و  پایه آهنی  می تواند محصولی بسیار مناسب و کاربردی برای فضای باز شما باشد .برای باز و بسته شدن این محصول می توانید از وینچ استفاده کنید . که این امر سهولت در باز و بسته کردن چتر را برای شما به ارمغان می آورد .

این محصول به علت چرخش 360 درجه و تغییر زاویه در 5 حالت مختلف ، طرفداران بسیاری دارد . وزن چتر پایه از کنار شایلی 30 کیلوگرم و وزن پایه های نگه دارنده چتر 80 کیلوگرم است . ( دارای 4 عدد وزنه بتنی 20 کیلوگرمی است ) .

این محصول تا 7 الی 8 متر مربع را سایه دهی می کند . در دو مدل مربع و دایره موجود است . ارتفاع بالاترین نقطه این چتر 260 سانتی متر است .

شما می توانید این محصول را در وبسایت فروشگاهی خونه باغ دیدن نمایید و در صورت تمایل آن را خریداری نمایید . و در صورت وجود هرگونه ابهام در رابطه با این محصول از پشتیبانی ما کمک بگیرید و با ما در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید