مقالات

پنکه مه پاش برنازی

پنکه مه پاش برنازی

شرکت پنکه مه پاش برنازی با سابقه ای طولانی و درخشان در تولید پنکه های مه پاش یا رطوبت ساز جزو اصلی ترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان این محصول به شمار می رود . پنکه مه پاش مدل برنازی از نمونه‌های بسیار باکیفیت و مقاوم این محصول در بازار است. این محصول با توان بسیار بالا و مصرف برق پایین یکی از بهترین گزینه‌ های موجود برای خنک کردن فضاهای باز و صنعتی می باشد . پنکه های برنازی می‌تواند حتی بیشتر از 10 سال بدون نقص کار کنندکه البته در صورت بروز هرگونه مشکل در رابطه با این محصول دارای خدمات می باشد .

پنکه‌های آبی برنازی، با ایجاد مه یا همان قطرات بسیار ریز آب و تبخیر شدن آن در اثر تماس با سطوح باعث ایجاد هوای خنک در محیط اطراف خود خواهند شد. احساسی که پنکه آبی مه پاش ایجاد می‌کند، مشابه همان احساسی است که در صبح با هوای مه آلود خنک، روی پوست خود احساس می‌کنید. این رطوبت ایجاد شده بسیار ریز بوده و به سرعت در هوا تبخیر می‌شود. میزان رطوبت تولیدی توسط دستگاه در فواصل نزدیک به آن احساس می‌شود.

موارد استفاده از این محصول بسیار گسترده است. شما می توانید این محصول را برای خنک کردن فضای اطراف استخر در فضای بیرون، استفاده در کافه‌های رو باز، استفاده در باغ، تراس، سالن‌های پذیرایی، رستوران‌های فضای باز، سالن‌های ورزشی و تمام فضاهای بازی، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، ایستگاه‌های قطار، فضاهای انتظار، هتل‌ها، اسکله‌ها و بسیاری از فضاهای دیگر که به خنک شدن و تهویه هوا نیاز دارند مورد استفاده قرار دهید.

برای تهیه کردن این محصول به وبسایت فروشگاهی خونه باغ مراجعه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید