مقالات

هموک چیست ؟

هموک چیست ؟

هموک چیست ؟

اگر تصورتان بر این است که منظورمان یک وسیله ی عجیب وغریب فوق لوکس است، کاملاً در اشتباه هستید. خود شما حتماً تابه حال چنین وسیله ای را دیده اید. اگر طرفدار فیلم دیدن باشید، حتماً تاب هایی را مشاهده کرده اید که یک تکه پارچه توی را به دو درخت نزدیک به هم می بندند. هموک نسخه پیشرفته تر همین توری ساده است. اجازه بدهید توضیحات مفصل تری در مورد این محصول کاربردی درعین حال بسیار جذاب ارائه کنیم.

ننو یا هموک پارچه‌ای توری مانند است که می‌توان آن را بین دو نقطه آویزان کرد و برای تاب خوردن، خوابیدن یا استراحت از آن استفاده کرد. ننو یکی از بهترین وسایلی است که می‌توانید در سفر همراه خود داشته باشید، آن‌ها بسیار سبک وزن و مستحکم هستند.

هموک یا تخت آویز برای اولین بار توسط ساکنان بومی آمریکای مرکزی و جنوبی برای خواب ساخته شد، هموک‌های اولیه از پوست درخت همک بافته شدند. گاهی اوقات به جای پوست درخت همک از الیاف سیزال استفاده می‌کردند زیرا نسبت به پوست همک فراوان‌تر بودند.
ننوها در آمریکای مرکزی و جنوبی بسیار محبوب شدند زیرا با آویزان شدن از درخت نه تنها از انتقال بیماری، نیش حشرات و نیش حیوانات در امان هستند بلکه برای خواب و استراحت یک مکان ایمن هستند. بدین ترتیب افراد در برابر مارها، مورچه‌ها و سایر موجودات مضر در امان هستند. ننو در سال 1492 توسط کریستف کلمب به اروپا آورده شد.

دیدگاهتان را بنویسید