مقالات

نکاتی درباره پنکه صنعتی مناسب

نکاتی درباره پنکه صنعتی مناسب

نکاتی درباره پنکه صنعتی مناسب :

در باره پنکه صنعتی متناسب با شرایط محیطی خود به موارد مختلفی باید توجه داشته باشید که در این مقاله به چند نکته از آن پرداخته ایم .

برای خرید یک پنکه صنعتی مناسب برای فضای خود باید به جزئیاتی از محیط مورد نظر توجه داشته باشید تا بتوانید سیستم سرمایشی مناسب آن را تهیه نمایید. برخی عوامل محیطی عبارتند از :

  1. اتصالات برق
  2. متراژ محیط
  3. کاربری محیط
  4. جریان هوای کامل
  5. فشار استاتیک
  6. تراکم ذرات هوا
  7. دمای هوا
  8. ارتفاع محل نصب پنکه

سرعت چرخش:

طراحی و پره های در نظر گرفته شده برای پنکه های صنعتی و همچنین توان تولیدی موتور، باعث می شود که پنکه های صنعتی نسبت به سایر پنکه های معمولی دیگر از سرعت بالایی در چرخش برخوردار باشند، لذا در هنگام خرید باید به حداکثر سرعت آن نیز توجه داشته باشید.

قدرت تولیدی الکتروموتور:

قدرتی که پنکه های صنعتی می توانند تولید کنند به سه عامل اصلی بستگی دارد: توان الکتروموتور، تغییرات سرعت و تنظیمات موتور.

فنی مناسب برای محیط مورد نظرتان، قبل از هر چیزی به کاربری و اندازه آن محیط توجه داشته باشید، زیرا همین مسئله توان و قدرت لازم برای هوادهی مناسب به محیط را تعیین خواهد کرد.

دوام پنکه:

طراحی این پنکه ها به گونه ای است که آن ها را برای کار کردن در شرایط سخت آماده و مقاوم کرده است. با توجه به میزان خورندگی ذرات هوای محیط مورد نظرتان، بهتر است به متریال و مواد به کار رفته در ساخت پنکه توجه داشته باشید.

جریان هوادهی:

هوادهی پنکه های صنعتی معمولا چیزی بین 200 تا 100000 فوت مکعب در دقیقه است که می تواند تاثیر زیادی در انتقال جریان هوای مورد نیاز شما داشته باشد.

اندازه و متریال:

پنکه های صنعتی معمولا در ابعاد بزرگی ساخته می شوند که مواد و متریال به کار رفته در آن ها دارای سختی و مقاومت جالب توجهی است. این پنکه ها با توجه به کاربردی که دارند در ابعاد و کیفیت های مختلفی تولید می شوند.

فشار استاتیک:

پنکه های صنعتی معمولا به نسبت بزرگی و جریان هوایی که تولید می کنند، فشار استاتیک زیادی هم ایجاد می نمایند. این پنکه ها ظرفیت جا به جایی هوای زیادی دارند که همزمان با آن فشار تولیدی آن ها نیز افزایش می یابد.

نکاتی درباره پنکه صنعتی مناسب

شما می توانید از انواع پنکه های صنعتی در وبسایت فروشگاهی خونه باغ دیدن نمایید . و در صورت نیاز آن را تهیه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید