مقالات

موارد استفاده چمن مصنوعی

موارد استفاده چمن مصنوعی

موارد استفاده چمن مصنوعی  : در دو دهه اخیر کاربرد چمن مصنوعی بسیار افزایش یافته است .

به خصوص الان که اکثر افراد در آپارتمان زندگی می‌کنند و همه قادر به خرید خانه‌های ویلایی نیستند. بنابراین نیاز به یک منظره زیبا و دل‌نشین هر روزه ایجاب می‌شود.

بالکن می‌تواند یک نقطه دیدنی و نشاط‌انگیز در آپارتمان باشد که با نصب چمن مصنوعی فضایی فراهم شود که خانه را زیباتر کند و شرایطی را فراهم خواهد کرد که با خانواده به صرف چای و یا قهوه کنار هم جمع شویم.

از چمن ‌مصنوعی ورزشی در زمین های بازی گلف، تنیس، استادیوم ها، زمین فوتبال، راگبی استفاده می‌شود. برای زمین‌ های مینی فوتبال و در مدارس نیز کاربرد زیادی دارد. برای انتخاب چمن های ورزشی، بسته به نوع ورزش، لازم است ارتفاع چمن را در نظر داشته باشید. برای مثال چمن مصنوعی فوتبالی به واسطه لزوم ضربه پذیری بالا، لازم است از بین چمن های ارتفاع بلند و ضخیم انتخاب شوند.

چمن های مصنوعی تزئینی یکی از معروف ترین دسته چمن های مصنوعی هستند که در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند. این مدل چمن ظرافت و شباهت بیشتری به چمن طبیعی داشته و برای زیباسازی محیط های مختلف استفاده خواهند شد. این محصولات در انواع مختلفی از جمله بهاره و پائیزه، تک بافت و یا دوبافت تولید می شوند

دیدگاهتان را بنویسید