مقالات

روش های زیرسازی ترموود

روش های زیرسازی ترموود

روش های زیرسازی ترموود : شاید برایتان سوال شده باشد ، زیرسازی ترموود به چه صورت است و چه انواعی دارد . در این مقاله با خونه باغ همراه باشید . تا بیشتر به این مورد بپردازیم .نصب ترموود نیاز برای محکم قرار گرفتن در جای خود ، نیاز به زیرسازی  دارد . این زیرسازی می تواند در انواع مختلفی باشد . که در ادامه به آن می پردازیم .

زیرسازی سیمانی ، بتنی : در این روش ابتدا سطح زیرساخت با استفاده از مصالح صیقل داده می شود ؛ و سپس ترموود را به سطح سیمانی با استفااده از پیچ ، مهره ، یا چسب مناسب محکم می شود .

زیرسازی چوبی : در این روش از مصالح چوبی ( مثل بلوک ها و تیرچه های چوبی ) استفاده می شود . طراحی آن باید به گونه ای دقیق باشد که از جهت تحمل وزن مقاومت بالایی داشته باشد . پس ار ساخت زیرساز ، ترموود با استفاده از پیچ و مهره ، یا چسب ، به چوب های زیرساز وصل می گردد .

زیرسازی فلزی : در زیرسازی فلزی ، از مصالحی از جنس فلز ( مثل پروفیل های فولادی ) جهت زیرسازی استفاده می گردد . برای داشتن استحکام و پایداری لازم جهت نصب ترموود نیازمند نصب دقیق و خوب است .

شما می توانید از انواع تجهیزات باغی و ویلایی و مبلمان فضای باز در وبسایت فروشگاهی خونه باغ دیدن نمایید و در صورت تمایل آن ها را خریداری نمایید . و در صورت وجود هرگونه ابهام در رابطه با این محصول از پشتیبانی ما کمک بگیرید .

همچنین شما می توانید از تیم طراحی خونه باغ برای طراحی دکوراسیون خود کمک بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید