مقالات

تایل چمن مصنوعی چیست؟

تایل چمن مصنوعی چیست؟

تایل چمن مصنوعی چیست؟

تایل چمن مصنوعی در واقع همان چمن های مصنوعی موجود در بازار است که با ابعاد مشخص و مانند یک سرامیک بریده شده و به صورت آماده قابل نصب در هر فضایی است. تایل در دکوراسیون به هر نوع کفپوش و دیوارپوشی که دارای ابعاد از پیش تعیین شده در کارخانه باشد، گفته می شود. تایل های چمن مصنوعی از الیاف های باکیفیتی ساخته می شوند و می توانند در هر مکانی نصب شوند. در زیر آن ها یک لایه پلاستیکی قرار داده شده تا از الیاف تایل های چمن مصنوعی محافظت کند. کیفیت این تایل ها بسیار بالا است و می توان آن ها را در هر جایی نصب کرد.

انواع چمن مصنوعی تایلی

ساخت چمن مصنوعی با علم و دانش روز انجام می شود. این موضوع باعث شده تا تنوع در چمن های مصنوعی تایلی نیز بالا رود. در حال حاضر، اکثر چمن های مصنوعی موجود در بازار در ابعاد 30 در 30 سانتی متر طراحی شده اند. بنابراین، می توان این چمن مصنوعی تایلی را با تعداد مشخص و بر اساس این ابعاد خریداری کرد. انواع چمن مصنوعی تایلی از نظر ارتفاع به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

1.    چمن های مصنوعی 15 میلی متر

چمن مصنوعی 15 میل یکی از انواع چمن های مصنوعی موجود در بازار است که می توان آن را با ظاهر شیک در هر مکانی نصب کرد. این تایل چمن مصنوعی دارای ارتفاع 1.5 سانتی متر می باشد. به همین خاطر می توان آن را برای محیط هایی که نیاز به چمن های مصنوعی با ارتفاع کم است، مورد استفاده قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید