مقالات

انواع صندلی اپنی و بار

انواع صندلی اپنی و بار

انواع صندلی اپنی و بار : اپن آشپزخانه معمولاً بلند‌تر از میز ناهارخوری طراحی می‌شوند و صندلی‌های معمولی برای آن‌ها کوتاه هستند. وقتی صندلی کوتاه باشد ناخودآگاه فاصله دست از بدن زیاد می‌شود به دست‌ها فشار می‌آید. از طرفی اگر ارتفاع صندلی زیاد باشد هنگام غذا خوردن لازم است روی میز خم شوید و این حالت فشار زیادی کمر وارد می‌کند. به همین دلیل ارتفاع صندلی باید با اپن آشپزخانه متناسب باشد. بهترین انتخاب در این موارد صندلی‌هایی هستند که ارتفاع آن‌ها قابل تنظیم است. صندلی‌های ارتفاع ثبات هم لازم است اندازه‌ای بین ۶۵ تا ۷۵ سانتی‌متر داشته باشند. معمولاً این صندلی‌ها جای پا دارند که هم به نشستن کمک می‌کند و هم مانع از معلق ماندن پاها به مدت طولانی می‌شود.

انواع صندلی اپنی

این صندلی‌ها بخشی از دکور خانه هستند. پس تأثیر آن‌ها را در دکوراسیون خانه نادیده نگیرید. سعی کنید طرح و مدلی انتخاب کنید که با دکوراسیون منزلتان هماهنگ باشد. انواع مختلفی از این صندلی موجود است.

انواع صندلی اپنی و بار

صندلی اپن ساده

این صندلی‌ها در عین سادگی زیبایی و جلوه خاصی دارد. انواع مختلف با پایه‌های بلند و کوتاه از این نوع صندلی وجود دارد. صندلی‌های ساده ممکن است از جنس فلز، پلاستیک، چوب و حصیر باشند. آن‌ها در ارتفاع‌های مختلف وجود دارند و بهتر است با توجه به اندازه کانتر آشپزخانه سایز مناسب آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای کانتر ۹۰ سانتی‌متری، صندلی با ارتفاع ۶۰ تا ۶۵ سانتی‌متری مناسب است و اگر ارتفاع کانتر ۱۰۵ سانتی‌متر باشد، ارتفاع نرمال صندلی باید ۷۵ سانتی‌متری شود. گاهی کانتر‌ها خیلی بلند هستند ارتفاع آن‌ها تا ۱۲۰ سانتی‌متر هم می‌رسد. در این موارد از صندلی‌هایی با اندازه ۸۵ تا ۹۰ سانتی‌متر استفاده می‌شود.

انواع صندلی اپنی و بار

صندلی اپنی جک دار

در مورد صندلی‌های اپنی لازم است تا آن‌ها بلند باشند. وقتی صندلی‌ها جک دار باشند به راحتی صندلی بالا و پایین حرکت می‌کند و می‌توان آن‌ها را در اندازه‌های مختلف استفاده کرد. نشستن روی این نوع از صندلی‌ها هم بسیارآسان است.

انواع صندلی اپنی و بار

صندلی اپنی چرخان

این صندلی کار را خیلی راحت تر می‌کند و نیازی نیست برای هر حرکتی روی صندلی آن را جا به جا دهید. علاوه بر این با وجود صندلی‌های چرخان صدمات کمتری به کف‌پوش آشپزخانه وارد می‌شود

انواع صندلی اپنی و بار

صندلی اپنی بار

صندلی‌های بار معمولاً پشتی ندارند و برای نشستن به مدت کوتاه مناسب هستند. این صندلی‌های فضای کمی اشغال می‌کنند و به راحتی می توانید آن‌ها را در زیر لبه کانتر یا کنار آن جا دهید.

شما میتوانید ازانواع صندلی های اپنی و بار در وبسایت فروشگاهی خونه باغ دیدن نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید