مقالات

ارتفاع مناسب چمن مصنوعی

ارتفاع مناسب چمن مصنوعی

ارتفاع مناسب چمن مصنوعی : بسیاری از افراد نمی دانند چگونه چمن مصنوعی مناسب را انتخاب کنند. به نظر، ظاهر همه چمن های مصنوعی شبیه به هم است و از لحاظ تراکم و ارتفاع تفاوتی وجود ندارد. این یک خطای دید آشکار است زیرا انواع چمن مصنوعی با کیفیت و حتی اشکال متنوع تولید شده اند. ارتفاع چمن مصنوعی یکی از مشخص ترین اختلاف ها در شکل ظاهری محصولات تولیدی است.

برخی از افراد تصور می کنند الیاف بلندتر از نظر کارایی و کیفیت بهتر هستند. دو عامل ارتفاع و تراکم بیشترین تاثیر را در قیمت چمن مصنوعی دارد. این دو مورد موجب می شود در مقدار مواد اولیه به کار رفته در ساخت چمن مصنوعی تاثیر می گذارند.

ارتفاع چمن‌های مصنوعی متفاوت است؛ معمولا از 8 یا 11 میلی‌متر در مدل‌های موکتی شروع شده و به 35 تا ۴۸ میلیمتر یا بالاتر می‌رسد. شما باید بسته به نوع استفاده مناسب‌ترین ارتفاع را برای این چمن‌ها انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر حیوان خانگی دارید بهتر است مدل‌های کم ارتفاع تر را انتخاب کنید تا تمیز کردن آن راحت تر باشد.

ارتفاع مناسب چمن مصنوعی

شما می توانید از انواع چمن مصنوعی در وبسایت فروشگاهی خونه باغ دیدن نمایید . و در صورت وجود هرگونه ابهام در رابطه با این محصول از پشتیبانی ما کمک بگیرید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید