مقالات

کاربرد نیمکت در دکوراسیون

کاربرد نیمکت در دکوراسیون

کاربرد نیمکت در دکوراسیون : پاف و نیمکت در دکور خانه کاربردهای متنوعی دارد. در مورد نیمکت از نظر مشخصات ظاهری می توان بیان کرد که نیمکت به میزهایی با عرض کم و کوتاه هستند که همچون صندلی برای نشستن به کار می روند، بدون پشتی و اکثرا جوبی هستند.

در ورودی منازل وسایلی همچون کفش ها، واکس، دستمال برای تمیز کردن، کفش، چتر و کلاه قرار دارد. حال تصور کنید که اگر این وسایل در ورودی منزل به صورت پراکنده بر روی زمین قرار گرفته باشند چه اتفاقی می افتد. به طور مسلم شاهد یک بی نظمی و بهم ریختگی در زمان ورود به منزل خواهیم بود. البته جای هیچ نگرانی نیست بلکه می توان با استفاده از نیمکت که در بدنه خود قفسه ها و کشوهایی درب دار است می توان در ورودی منزل نظم بیشتری برای جا دادن وسایلی ایجاد کرد. برای زیباتر نشان دادن نیمکت می توانید در بالای آن آینه زیبایی نیز به کار ببرید تا دکوراسیون داخلی منزل نیز شیک و زیبا به نظر رسد.

 

میز غذاخوری

گاهی پیش می آید که به علت زیاد بودن تعداد مهمانان، صندلی و میز ناهار خوری کافی نباشد و صندلی کم بیاورید. بنابراین بکار بردن نیمکت در سالن غذاخوری و آشپزخانه به طور یقین این مشکل را حل خواهد کرد. نیمکت  طرح ها و مل های متنوعی دارد که از نوع غذاخوری آن می توانید در آشپزخانه به کار ببرید. نیمکت غذاخوری نشیمن گاه خوبی دارد و در زمان نشستن بر روی آن احساس راحتی خواهید کرد. نیمکت غذاخوری به این دلیل که بدون تکیه گاه هستند برای نشستن کودکان بهتر است آن را به دیوار تکیه بدهید تا کودکان راحت تر بتوانن بر روی آن بنشینند و غذا میل کنند.

 

البته با توجه به سرویس ناهارخوری خود نیز می توانید نیمکت غذاخوری مناسب آشپزخانه را سفارش دهید. نیمکت چوبی در جنس های مختلف طراحی و ساخته می شود که شما می توانید همسان با دکور خانه نیمکت چوبی را سفارش دهید. برای اینکه نشمین راحتی داشته باشید می توانید با توجه به سلیقه خود تشک کوچکی با ضخامت کم قرار دهید. البته در زمان خرید نیمکت غذاخوری در آشپزخانه نیز باید به اندازه و ارتفاع نیمکت توجه داشته باشید. اگرچه نیمکت بدون پشتی طراحی شده است که می توانید آن را به دیوار تکیه بدهید.

شما می توانید از انواع نیمکت ها در وبسایت فروشگاهی خونه باغ دیدن نمایید و در صورت هرگونه ابهام در رابطه با این محصول از پشتیبانی ما کمک بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید