مقالات

مقایسه آلاچیق و پرگولا

مقایسه آلاچیق و پرگولا

مقایسه آلاچیق و پرگولا : شاید برایتان سوال شده باشد که آلاچیق و پرگولا چه تفاوتی باهم دارد . در این مقاله با ما همراه باشید تا به مقایسه و بررسی این دومحصول بپردازیم . بسیاری از افراد در نگاه اول معتقدند که آلاچیق و پرگولا تفاوتی باهم ندارد در صورتی که تفاوت های بسیار میان این دو محصول حاکم است . برای مثال ویژگی های طراحی به کار رفته در این دو محصول ، خود نمایانگر تفاوت های آن است .

پرگولا چیست ؟ پرگولا سازه ای استکه معمولا از جنس چوب و یا سنگ ساخته می شود و فضایی نیم سایه ایجاد می  میکند . شکل ساختاری پرگولا معمولا به شکا مستطیل و یا مربع می باشد .بسیاری از پرگولاها فقط سایه‌ای جزئی دارند که بواسطه تیرهای اجرا شده در ساختار آن به شکلی گسترده ایجاد می‌شود.

آلاچیق چیست ؟آلاچیق نیز مانند پرگولا یک سازه مخصوص برای ایجاد سایه در فضاهای باز مانند حیاط و باغ است.سقف آلاچیق ها کاملا پوشیده است .  برای ساخت چنین سایبانی معمولا از اشکال چند ضلعی (شش یا هشت ضلع) استفاده می‌شود  .

 

شما می توانید از انواه آلاچیق و پرگولا در وبسایت فروشگاهی خونه باغ دیدن نمایید . و در صورت تمایل آن را خریداری نمایید . و در صورت وجود هرگونه ابهامدر رابطه با این محصولات از پشتیبانی ما کمک بگیرید و با ما در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید