مقالات

سرمایش فضای باز

سرمایش فضای باز

سرمایش فضای باز : خیلی از روز های گرم تابستانی می خواهیم با خانواده ، دوستان و یا آشنایان وقت خود را در فضای ویلایی و آزاد خود بگذرانیم اما گرما مانع می شود .

سیستم های سرمایشی فضای باز می تواند این مشکل رابه کل حل نماید . با استفاده ار سیستم های سرمایشی فضای باز ، شمادر گرم ترین ماه های تابستانی نیز می توانید از محیط بیرونی ویلا ، منزل، محل کار و … استفاده کرده و نهایت لذت را در آن تجربه نمایید .

از این محصولات سرمایشی می توان به پنکه های صنعتی ، سیستم پنکه های مه پاش و یا حتی کولر های آبی پرتابل اشاره کرد .

پنکه های مه پاش در واقع برای اسپری کردن قطرات ریز آب در هوا استفاده می شود که باغث ایجاد خنکای هوا می شود . همچنین شما می توانید مخزن آب را از تکه های یخ پر نمایید تا آب اسپری شده توسط مه پاش بسیار خنک تر باشد .

کولر های آبی پرتابل نیز محصولی پر طرفدار برای خنک کردن فضا استفاده می شود .  کولرهای آبی نوعی از کولرها هست که برای مناطقی با آب و هوای گرم و خشک استفاده می‌گردد زیرا کولر آبی با ایجاد رطوبت مانع از خشک شدن هوا و ترک خوردن وسایل چوبی و ایجاد الکتریسته ساکن در این مناطق می‌گردد و همچنین به لطافت هوا نیز کمک می‌کند.

شما می توانید از انواع پنکه های صنعتی ، پنکه های مه پاش و کولر های آبی پرتابل در وبسایت فروشگاهی خونه باغ دیدن نمایید . و در صورت نیاز آن را از طریق سایت خریداری نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید