مبلمان

انواع مبلمان برای فضای باز

انواع مبلمان برای فضای باز

انواع مبلمان برای فضای باز : دیزاین کردن فضاهای باز ، همچون ویلا ، حیاط ، روف گاردن ، رستوران سر باز و … یکی از دغدغه های مهم صاحبان آن است . از یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش های دکوراسیون فضای باز می توان به مبلمان آن اشاره کرد . درواقع مبلمان می تواند به راحتی تعیین کننده ی مدت زمان استفاده از فضا باشند .
در این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع مبلمان مخصوص فضای باز آشنا شوید .

قبل از هرچیز در نظر داشته باشید در کنار زیبایی ، راحتی بسیار حائز اهمیت است .

انواع مبلمان برای فضای باز :

  1. مبلمان پلیمری : مبلمانی از جنس پلیمر ، در طرح ها و رنگ های بسیاری از جمله طرح حصیری ، رنگ های شاد و … در بازار موجود هستند . یکی از بزرگترین مزایای این جنس مبلمان ، قیمت بسیار مناسب آن است که به محبوبیت آن می افزاید . این مبلمان مناسب فضای داخل و فضای باز هستند و باران و برف در آن ها مشکلی ایجاد نمی کند .
  2. مبلمان دستبافت با بیس آلومینیوم و بافت رتن : این دست مبلمان ها محصولاتی بسیار شیک و پر طرفدار هستند که مبلمان دستبافت کوهبر از جمله بهترین آن هاست. قابلیت سفارشی سازی ابعاد ، طرح بافت و حتی رنگ از مزایای بسیار جذاب این محصول است .
  3. مبلمان چوبی و مقاوم در برابر باران : مبلمان چوبی می تواند آیتمی بسیار جالب برای چیدمان باشد ؛ اما نکته قابل توجهی وجود دارد ، و آن این است که هر نوع چوبی برای فضای باز مناسب نمی باشد .  مبلمانی با جنس چوب ترموود و یا ترکیبی از ترموود و آلومینیوم می توانئ گزینه ای بسیار مناسب برای دیزاین کردن فضای فضای باز شما باشد .

شما می توانید از انواع مبلمان پلیمری ، دستبافت ، چوبی و انواع اکسسوری های مختلف برای طراحی فضای باز و داخل در وبسایت فروشگاهی خونه باغ دیدن نمایید و در صورت تمایل آن هارا تهیه کنید . و در صورت وجود هرگونه ابهام در رابطه با آنها از پشتیبانی ما کمک بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید